הבלוג של הנקודה בנושא עריכת וידאו


עסק קטן? כדאי שתהיה לך נוכחות דיגיטלית.

Posted on January 25, 2015 at 20:02 PM by רות סגל


movie camera

אם אכתוב לכם שכולם נמצאים היום בפייסבוק, ואם אתה לא שם אתה לא קיים אני בטח לא אחדש שום דבר. הפייסבוק משמש כבר מזמן כאמצעי מדיה הכרחי לפרסום החברה או המותג שלך. אז למה בכל זאת עסקים קטנים לא שם? על פי סקר שערך מכון TNS לכמחצית מהעסקים הקטנים בישראל אין שום יצוג בדיגיטל, לא עמוד נחיתה, לא אתר אינטרנט ובטח שלא עמוד פייסבוק. והיום בעידן שבו אנחנו מחוברים 24/7 למתרחש בדיגיטל וברשתות החברתיות, במדינה שבה כ-83% מהאוכלוסיה לא עוזבים את הבית שלהם בלי מכשיר נייד, אם אתה לא שם, כנראה שאתה לא תמשיך להתקיים כעסק עוד הרבה זמן.

אז איך בכל זאת כמחצית מהעסקים קטנים בישראל מרשים לעצמם לא להיות בדיגיטל? יתכן ולא כל העסקים הקטנים הפנימו את החשיבות של נוכחות במדיה החברתית ובדיגיטל. אבל נראה שגם כאן, כמו בכל דבר אחר, זה בסופו של דבר עניין של כסף. לעסק קטן, אין את היכולת להחזיק במחלקת שיווק שתציג לו את המגמות השולטות היום בתחום הפרסום והשיווק. עסק קטן צריך לדאוג להכל לבד. ואם הוא לא מחזיק בכלים הנכונים, אם הוא לא מכיר את הפלטפורמה, אם הוא לא יודע איך לפנות לקהל במדיות החדשות, אם הוא לא מכיר את כללי המשחק אז הוא לנצח יצמד לאמצעי השיווק של הדור הישן, לפרסומים במקומונים שרובנו לא קוראים או לפליירים שמספימים לנו את תיבות הדואר וממלאים בסופו של דבר את פחי האשפה. עסק קטן ללא נוכחות דיגיטלית מחמיץ את קהל היעד שלו שנמצא שם – בפייסבוק, בטוויטר, באינסטגרם ואפילו בוואטסאפ.

עכשיו, הגיע הזמן להתגבר על המכשולים האלו ולהבין שהצרכן הישראלי נמצא היום בדיגיטל ושם הוא יכול לפגוש את העסק שלך. מה עושים? קודם כל מתחברים, לומדים להכיר את העולם הזה ולא מוותרים גם אם אתם מרגישים שזה "לא בשבילכם". אם אתם רוצים להצליח, אם אתם רוצים להמשיך להתקיים כעסק זה בשבילכם. השלב הבא הוא להקים עמוד פייסבוק, ליצוק לתוכו תוכן, ולהשתמש בכלי הקידום של הפייסבוק כדי לחשוף את התכנים שלכם ואת העסק שלכם לקהל היעד שלכם.

מוכנים להצטרף למהפכת הדיגיטל? אני אשמח לעזור לכם לעשות את זה.

אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בקישור הבא:


חיפוש בבלוג

הודעות

שלום לכולם,
אני מאחלת לכולם שבוע נעים